29
қаңтар
2022
Ашық сабақ
Жауғаш батыр атындағы №15 жалпы орта білім беретін мектебінде
27.01.22 ж бастауыш сынып мұғалімі Қарабекова Қаракөз Кәденқызының ұйымдастыруымен 4 сыныпта қазақ тілі пәнінен «Зат есімнің септелуі» тақырыбында ашық сабағы өтті. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 4.4.2.3- зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу. Ашық сабақта жаңартылған білім мазмұны бойынша тиімді әдіс- тәсілдер пайдаланды.
Сабақ өту барысы, оқушыға қойылған мақсаты, талаптары оқушының жас ерекшелігіне, тиімділігіне сай алынған. Сабақ өткен сабақпен байланыстырылған, сұрақтар қою «Жедел жауап» әдісі арқылы өткізілді.Оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында «Миға шабуыл», «Сөз ойла, тез ойла» ойыны таңдап алынған. Бұл бөлімде оқушылардың білім деңгейін анықтау көзделген. Жаңа сабақты ашуда әдіс- тәсілдерді ұтымды пайдалана білді. Әдіс –тәсілдер арқылы білім алушылардың ойлау қабілетін, логикалық танымдық белсенділігін арттырды. «Сәйкестендіру», «Орналастыр» әдістері білім алушылардың жаңа материалды тиімді меңгеруіне мүмкіндік туғызды. Сабақта деңгейлік тапсырмаларды орындау компьютермен жұмыс арқылы жүргізіліп тақырып ұтымды пысықталды. Уақытында үй тапсырмасы берілді. Оқушыларды бағалау «Бағалау парағы» бойынша жүзеге асты. Бұлай бағалау әділ, ашық түрде білімін бағалайды. Сабақ тиянақты ресурстармен, техникалық құралдар қолдану арқылы және білім алушылардың белсенді қатысуымен өтті. Білім алушылардың пәнге қызығушылығы артып, сабақ мақсаты бойынша білім алушылар тармақталған алгоритмдер қолданып, бағдарлама құра білуді меңгерді.Сабақ мақсатына жетті деп есептеймін.
27.01.22 ж бастауыш сынып мұғалімі Қарабекова Қаракөз Кәденқызының ұйымдастыруымен 4 сыныпта қазақ тілі пәнінен «Зат есімнің септелуі» тақырыбында ашық сабағы өтті. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 4.4.2.3- зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу. Ашық сабақта жаңартылған білім мазмұны бойынша тиімді әдіс- тәсілдер пайдаланды.
Сабақ өту барысы, оқушыға қойылған мақсаты, талаптары оқушының жас ерекшелігіне, тиімділігіне сай алынған. Сабақ өткен сабақпен байланыстырылған, сұрақтар қою «Жедел жауап» әдісі арқылы өткізілді.Оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында «Миға шабуыл», «Сөз ойла, тез ойла» ойыны таңдап алынған. Бұл бөлімде оқушылардың білім деңгейін анықтау көзделген. Жаңа сабақты ашуда әдіс- тәсілдерді ұтымды пайдалана білді. Әдіс –тәсілдер арқылы білім алушылардың ойлау қабілетін, логикалық танымдық белсенділігін арттырды. «Сәйкестендіру», «Орналастыр» әдістері білім алушылардың жаңа материалды тиімді меңгеруіне мүмкіндік туғызды. Сабақта деңгейлік тапсырмаларды орындау компьютермен жұмыс арқылы жүргізіліп тақырып ұтымды пысықталды. Уақытында үй тапсырмасы берілді. Оқушыларды бағалау «Бағалау парағы» бойынша жүзеге асты. Бұлай бағалау әділ, ашық түрде білімін бағалайды. Сабақ тиянақты ресурстармен, техникалық құралдар қолдану арқылы және білім алушылардың белсенді қатысуымен өтті. Білім алушылардың пәнге қызығушылығы артып, сабақ мақсаты бойынша білім алушылар тармақталған алгоритмдер қолданып, бағдарлама құра білуді меңгерді.Сабақ мақсатына жетті деп есептеймін.
