11
ақпан
2025
" Қонаев- ғасыр адамы"
Жауғаш батыр атындағы #15 жалпы орта білім беретін мектебінің 6 сынып білім алушылармен 11.02.25 ж күні тақырыбы: " Қонаев- ғасыр адамы" атты тәрбие сағаты өтті.
Тәрбие сағатының мақсаты:
1. Дінмұхамед Ахметұлы Қонаевтың өмір жолы мен еңбегін таныстыру;
2. Оқушылардың тарихи тұлғаға деген құрметтін арттыру;
3. Отансүйгіштікке, адалдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Мұғалім: Дінмұхамед Қонаев туралы сұрақ қояды:
1.Бұл тұлға туралы не білесіңдер ?
2.Ол қандай қызмет атқарған?
1- тапсырма: " Ойлан- жұптас- бөліс"
Оқушыларға Қонаевтың еңбегі туралы мәтін беріледі. (Жұпта талқылап негізгі ойды сыныппен бөліседі)
2- тапсырма: " Ассоциация әдісі"
Тақтаға " Қонаев- ғасыр адамы" деген тіркес жазылады. (Оқушылар осы тіркеспен байланысты сөздерді немесе ойларын жазады( адалдық, білімділік, көшбасшылық т.б))
3- тапсырма: " Суреттер сөйлейді"
Қонаевтың суреттері немесе қызметі көрсетілген фотолар беріледі. (Оқушылар суреттерге қарап ой бөліседі)
Қорытынды: Оқушыларға сұрақтар қою: 1. Қонаевтың қандай қасиеттерін өздеріңе үлгі етесіңдер?
2.Оның еңбегі Қазақстан үшін қандай маңызға ие?
Тәрбие сағатының мақсаты:
1. Дінмұхамед Ахметұлы Қонаевтың өмір жолы мен еңбегін таныстыру;
2. Оқушылардың тарихи тұлғаға деген құрметтін арттыру;
3. Отансүйгіштікке, адалдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Мұғалім: Дінмұхамед Қонаев туралы сұрақ қояды:
1.Бұл тұлға туралы не білесіңдер ?
2.Ол қандай қызмет атқарған?
1- тапсырма: " Ойлан- жұптас- бөліс"
Оқушыларға Қонаевтың еңбегі туралы мәтін беріледі. (Жұпта талқылап негізгі ойды сыныппен бөліседі)
2- тапсырма: " Ассоциация әдісі"
Тақтаға " Қонаев- ғасыр адамы" деген тіркес жазылады. (Оқушылар осы тіркеспен байланысты сөздерді немесе ойларын жазады( адалдық, білімділік, көшбасшылық т.б))
3- тапсырма: " Суреттер сөйлейді"
Қонаевтың суреттері немесе қызметі көрсетілген фотолар беріледі. (Оқушылар суреттерге қарап ой бөліседі)
Қорытынды: Оқушыларға сұрақтар қою: 1. Қонаевтың қандай қасиеттерін өздеріңе үлгі етесіңдер?
2.Оның еңбегі Қазақстан үшін қандай маңызға ие?
